Pretraga Sajta
Google robot koristi algoritamski proces pomoću kojeg određuje koje sajtove bi trebalo popisati, koliko često bi to trebalo raditi i koliko bi stranica sa svakog sajta trebalo pregledati.
Pretraga sajta
Danas ukratko predstavljamo koristan trik za pronalaženje slika sa određenog sajta. Verovatno već znate za opciju da u Guglu možete pretraživati samo slike, klikom na Slike (Images) u pretraživaču.
Isto tako možete i da pretražujete Gugl po slici, što je izuzetno situacijama kada želite da saznate poreklo slike ili da vidite gde se sve određena slika pojavljuje na internetu. Međutim, nekada želimo da pretražujemo samo slike sa određenog sajta. Znamo da se nama potrebna slika nalazi na tačno određenom sajtu, ali ne možemo da je nađemo. Pokazaćemo vam danas koristan trik.
Pokušaćemo da damo odgovore na ova i još poneka pitanja, kako bi osvetlili ovaj moderni fenomen i pojam svima onima koji su započeli bavljenje magičnom oblašću zvanom optimizacija sajta.
Glasovna pretraga neće još neko vreme biti dominantna, ali da se približava i to vreme to je nedvosmisleno. Optimizacija sajta će biti sve kompleksnija jer će se skraćivati vreme aktuelnosti postojećih rešenja.
Optimizacija sajta je samo jedan od kanala promocije sajtova. Ali jako uticajan i kako stvari stoje teško zamenljiv. Tipujem, ili pre priželjukujem i pravu konkurenciju na polju mašina za pretragu, odnosno algoritama. Jer ovako je sve u rukama Google i svake godine se menjaju kao kriterijumi za pretragu što je budalasto. Jer u krajnjem posetilac želi relevantan sajt u rezultatu pretrage a to je nešto što je prisutno od početka Interneta.
Hvala Marko. Slažem se da je cilj mašina za pretragu ponuda stranica koje daju najbolje odgovore.Ali novac često menja redosled stranica pa se kriterijum najboljih stranica može tumačiti na više načina. Optimizacija sajta stvara dobre preduslove da ubedi mašine za pretragu da baš te stranice za koje se radi, sadrže najbolje i najrelevantnije odgovore.
SEO optimizacija je jedna citava nauka...Google Ads placene reklame imaju mozda najvazniju ulogu u poziciji sajta na prvoj stranici, tako da mnogo toga zavisi od konkurencije i cene koju oni placaju Google-u.
Pročitala sam ovaj tekst nekoliko puta i uvek bi mi se nešto drugo izdvojilo kao pravilo na koje nisam obraćala dovoljno pažnje. Ovog puta, to su "pravilno korišćenje slika na sajtu" i "glasovna pretraga". Što se slika tiče, više ih na svoj sajt nikada neću kačiti bez odgovarajućeg imena (što sam u brzini više puta uradila), a što se glasovne pretrage tiče, mislim da se koristi sve više. Danas ima mnogo zauzetih, koji ovu opciju koriste da bi ubrzali proces prilikom pretrage, ali ima i mnogo lenjih, koje mrzi da kucaju, kao i da čitaju, pa se odlučuju za glasovnu pretragu i ako je moguće, odgovarajući odgovor. Ne žele da čitaju, već da pogledaju ili preslušaju snimak.
Zadatak SEO stručnjaka je da optimizuju sajtove tako da se oni što bolje kotiraju na prvoj strani Google pretraga. Ako mislite da nije bitno biti u vrhu strane, zapitajte se kad ste poslednji put kliknuli na drugu stranu Google searcha. Verovatno nikad, zar ne? Upravo zato je važno rangiranje sajta i to upravo za termine koji su interesantni potencijalnom posetiocu.
SEO optimizacija veb-sajta za pretraživače (енгл. search engine optimization) je proces unapređenja kvaliteta i količine saobraćaja od pretraživača ka veb-sajtu preko prirodnih (organskih ili algoritamskih) rezultata pretrage. Tipično, što je sajt bolje rangiran (npr. u pretragama izlazi među prvima na spisku), više će saobraćaja biti preusmereno sa pretraživača na njega. Zahvaljujući SEO različite vrste pretraga mogu da se optimizuju, uključujući pretragu slika, lokalne pretrage i drugo.[1][2]
Kao internet marketing strategija, SEO razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimizacija veb-sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML koda koje može dovesti do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja veb-sajta od strane pretraživača.
Offpage SEO je vezan za građenje imidža i reputacije na internet nebu, veoma raznovrsnog i kompletnog link profila, odnosno za proces optimizacije sajta van njegovih stranica i bez diranja koda.
Ključna reč iz teksta treba da vodi ka vašoj stranici sajta na koju se odnosi. Potrebno je da ovi tekstovi budu objavljeni na različitim portalima koji imaju dobar DA (domain authority). Ukoliko ste uspeli da objavite tekst na portali koji ima visok DA i da zainteresujete njihove posetioce, da im date kvalitetan odgovor na njihove probleme, tekst može vrlo lako da postane viralan, tj. da se brzo raširi društvenim mrežama. To je najbolji put za građenje Brendinga i podizanja reputacije vašeg sajta.
Prve verzije algoritama za pretragu oslanjale su se na informacije koje su dostavljali webmasteri, kao što su ključne reči u meta tagovima, ili indeks podataka u sistemima kao što je ALIWEB. Meta tagovi pružaju podatke o sadržaju svake stranice, ali upotreba meta podataka da bi se indeksovale stranice pokazala se kao nepouzdana, jer je postojala mogućnost da izbor ključnih reči u meta tagovima od strane webmastera ne predstavlja stvarni sadržaj sajta. Netačni, nepotpuni i nekonzistentni podaci u meta tagovima omogućavali su rangiranje stranica za pretrage koje nisu imale veze sa njima. Webmasteri su takođe manipulisali brojem atributa u izvornom HTML kodu stranice, a sve da bi se što bolje rangirali na listama pretraživača.
Pejdž i Brin su osnovali Google 1998. godine. Google je ubrzo stekao lojalne sledbenike među rastućom populacijom internet korisnika koji su voleli njegov jednostavan dizajn. Osim on-page faktora (kao što su gustina ključnih reči, meta tagovi, naslovi, linkovi i struktura sajta), Google je uzimao u obzir i off-page činioce (kao što su PageRank i analiza hiperlinkova) da bi izbegao manipulacije kojima su bili izloženi pretraživači koji su koristili samo on-page faktore prilikom rangiranja. Iako je PageRank bilo teže savladati, webmasteri su već razvili sistem za tzv. linkbuilding i različite šeme kojima su već uticali na Inktomi pretraživač, a te metode su se pokazale primenljivima pri manipulaciji sa PageRank-om. Neke od ovih šema, kao što su farme linkova, uticale su na stvaranje hiljada sajtova koji su služili isključivo za spemovanje linkovima.
Postoje razne metode kojima se može povećati značaj web stranice u okviru rezultata pretrage. Unakrsno linkovanje između stranica na istom web sajtu koje se koristi da bi se obezbedilo više linkova ka najvažnijim stranicama sajta može značajno da poveća njegovu vidljivost. Pisanje sadržaja koje uključuje često ponavljanje ključnih reči ili fraza, kao i prilagođavanje velikom rasponu upita na pretrazi takođe često povećava dolazni saobraćaj ka sajtu. Stalno ažuriranje sadržaja kojim se postiže da se sajt često obilazi takođe mu daje dodatnu težinu. Dodavanje relevantnih ključnih reči u naslovu i meta description-u daje sajtu na značaju u rezultatima pretrage, što opet povećava saobraćaj ka njemu. URL normalizacija web stranica dostupnih preko višestrukih url-ova, koja koristi kanonični meta tag ili putem 301 preusmeravanja takođe omogućuje da se linkovi sa raznih verzija url-a računaju u popularnost stranice.
SEO taktika, tehnika, ili metod se smatra belom ako se uklapa u smernice koje pretraživač pruža i ne uključuje obmanu. Treba, ipak, naglasiti da smernice pretraživača nisu određeni skup pravila i zapovesti koje webmaster mora da poštuje. Bela SEO ne znači samo praćenje tih smernica, već je njena glavna uloga u tome da se postara da sadržaj sajta koji pretraživač indeksuje i na osnovu kog rangira sajt, bude upravo isti sadržaj koji će korisnik i videti kada poseti sajt.
Pretraživači mogu kazniti sajtove za koje otkriju da koriste metode crne SEO, bilo da to zanči smanjivanje njihovog ranga, ili potpuno isključivanje njihovih sadržaja sa liste pretraživača. Takve kazne mogu da budu automatske, tj. uključene u algoritam pretraživača, ili su rezultat ručnog pregleda sajta. Poznat je slučaj iz februara 2006, kada je Google odstranio sa svojih listi BMW Germany i Ricoh Germany zbog korišćenja sredstava obmane. Obe kompanije su se brzo izvinile, popravile kompromitovane stranice i na kraju su vraćene na Google-ove liste.
Tehnike optimizacije su u velikoj meri prilagođene pretraživačima dominantnim na ciljanom tržištu. Udeo pretraživača na tržištu varira od tržišta do tržišta, kao što je to slučaj i sa konkurencijom. 2003. je Deni Salivan izjavio da se preko Google-a obavlja oko 75% svih pretraga. Van tržišta Sjedinjenih Amreičkih Država udeo Google-a je često i veći, a od 2007. Google postaje dominantni pretraživač na svetskom nivou. 2006. godine, Google je imao 85-90% udela na tržištu Nemačke. U junu 2008. udeo Google-a na tržištu Velike Britanije je bio blizu 90%, prema izvoru Hitwise. Taj rezultat je postignut u većini država sveta.
Na ovoj stranici govore razne ličnosti iz javnog i kulturnog života na osnovu dokumentarnih radio emisija urednika sajta. Među njima ima i običnih ljudi sa kojima su razgovarali autor sajta ili njegove kolege novinari. Dati su izvori za svaku temu koja je ovde obrađena.
Izrada sajtova programiranje prevodilac php Optimizacija za Google Optimizacija sajta za Google optimizacija za pretraživače SEO optimizacija sajta CMS Šta je CMS? Prilagodljiv veb dizajn Responsive web design RWD izrada sajta htm html šta je html Blog Weblog Šta je blog blogger blogovanje Šta je fišing Phishing email internet prevara krađa identiteta Kome je potreban sajt izrada web sajtova izrada sajtova web dizajn
Diskretna Romansa je deo upoznavanje mreže, koja uključuje mnogo drugih sajtova za upoznavanje, kao i cheater upoznavanje sajtove. Kao član sajta Diskretna Romansa, Vaš profil će biti prikazan automatski i besplatno na sajtovima u mreži cheater upoznavanje ili sličnim korisnicima na mreži. Za više informacija, kliknite ovde. 041b061a72